روزگارغریبیست نازنین..

روزگارغریبیست نازنین..

حرف های تنــــــهایـــی!!! •.¸¸. وبـــــلاگ تنهــــــــایی ها .¸¸.•

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 8999
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->




تماس با ما

نبسته ام به کس دل،

نبسته ام به کس دل، نبســـــته کس به من دل
چو تخــــته پــاره بـــر موج رهـــا رهـــا، رهـــا من


ز مــــن هر آنکــه او دور، چـو دل به سینه نزدیک
به مـــن هر آنکـه نزدیک، ازو جــــــدا، جــــدا من


نه چشــــم دل به ســـــویی، نه باده در سبویی
که تــــر کـــــنم گـلـــــــویی، به یاد آشنــــــا من


ســــــتاره هــــا نهـــــــفتم در آسمـــــان ابــــری
دلــــــم گرفته ای دوست، هـــــوای گریــه با من


نبسته ام به کس دل، نبســـــته کس به من دل
چو تخــــته پــاره بـــر موج رهـــا رهــــا، رهـــا من

...

تنها



نظرات شما عزیزان:

سعیده
ساعت1:05---21 خرداد 1392
دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است

سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس و بارانیست

نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانیست . . .


mehdy5471
ساعت7:38---8 خرداد 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری . خوشحال میشم به منم سربزنی مطئنم مطالبم خیلی به دردت میخورن...اگه هم مایل بودی لینکم کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم

پرهام
ساعت22:58---10 بهمن 1390
اسلام.اگه مايل باشي متيتونم با هم تبادل لينك داشته باشيم.منو بنام تنهايي عاشق(مرگ معشوقه)لينك كن بعد هم خبر بده تا منم تو رو ... كنم

الیاس
ساعت2:26---1 آذر 1389
سلام دوست من از اینکه تبادل لینک داشتی بامن بسیار ممنونم امیدوارم بیشتر کمکم کنی موفق باشی

ریحانه
ساعت23:04---27 آبان 1389
وب زیبایی داری.

tanha72
ساعت14:51---21 آبان 1389
مر30 عزیزم

ye dokhtare bahal
ساعت9:41---21 آبان 1389
salam. kheili shere ghashangie
be man ham sari bezani kheili khoshhal misham


قاصدک
ساعت12:57---10 آبان 1389
سلام
زیبا بود... این شعر رو خیلی دوست دارم.
اگه لینک آهنگش رو هم بذارید ممنون میشم


nadia
ساعت19:08---6 آبان 1389
slm
khubi?khuba,:-d
webet kheili bahale me3 webe khodam
khoshhal misham k webe manam sar bezani
rasti linkidamet u ham mano ba esme webam blink
ghorbunet
bye bye


morteza
ساعت0:00---22 مهر 1389
سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی قشنگه .خوشحال میشم نظرت را درمورد وبلاگم بدونم.

amir ali
ساعت0:06---9 مهر 1389
salam vebet khob bod be manam sar bezan.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ★غریبه★ تاريخ: 8 مهر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون تو زندگیم چقدر غمه دلم گرفته از همه ای روزگار لعنتی تلخه بهت هرچی بگم من به زمینو آسمون دست رفاقت نمیدم امشب از اون شباست که من دوباره دیونه بشم تو مستی و بی خبری اسیر میخونه بشم امشب از اون شباست که من دلم میخواد داد بزنم تو شهره این غریبها دردم و فریاد بزنم از این همه در به دری تو قلب من قیامت چه فایده داره زندگی این انتهای تاقته از این همه در به دری به لب رسیده جون من به داد من نمیرسه خدای آسمون من.++ مرا اینگومه باور کن..کمی تنها کمی بی کس کمی از یادها رفته خدا هم ترک ما کرده....خدا دیگر کجا رفته؟نمی دانم مرا ایا گناهی است که شاید هم جرم آن غریبی و جدایی است.....؟مرا اینگونه باور کن...... توروخدا نظر یادتون نره..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to bidak.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com